Binnenkomende post
Binnenkomende post wordt door onze applicatie gescand en naar een door u op te geven digitale postbus gestuurd. In het proces worden binnenkomende enveloppen geopend, de inhoud gescand, data geïnterpreteerd ( bijvoorbeeld adres, naam, rekeningnummer, lidnummer, klantnummer of afdeling), de inhoud wordt hierna naar een opgegeven digitale postbus gestuurd.
Dit kunnen afdelingen of applicaties zijn. ( bijvoorbeeld e-mail adres of een sftp map). Downloaden van documenten in HybridMail kan uiteraard ook. Interpretatie van NAW is standaard, voor rekeningnummer, lidnummer, klantnummer ed. geldt een meerprijs.

Postverwerking en retourbeheer
Post wordt vijfmaal per week ( behalve op officiële feestdagen) door ons bij de post opgehaald. Hiertoe wordt vaak een postbusnummer en/of een antwoordnummer in Dordrecht geopend. Doorstuurservice van PostNL is overigens ook een prima alternatief. Fysieke post wordt compliant aan de privacywetgeving vernietigend of indien gewenst per pakket naar een adres in Nederland toegestuurd.
Retouren worden verwerkt en met reden van onbezorgbaarheid teruggekoppeld aan jullie. Dit gebeurt via PMS of Webhook.

Digitale verwerking van binnenkomende post
Al je binnenkomende post wordt door Hybrid Mail veilig gescand en digitaal verspreidt binnen je organisatie. Zo heb je altijd toegang tot je berichten of je nu op kantoor bent, thuis werkt of op reis bent. Onze software stelt je in staat plaats- en tijdsonafhankelijk te werken, waardoor je efficiënter en productiever bent.
